keskiviikko 3. lokakuuta 2012

Häirikkö kylässä

Paavo bulldoggi oli hoidossa Helmin luona viikon ajan, kun Paavon omistajat olivat ulkomaanmatkalla. Hassua katseltavaa riitti, kun aktiivinen puolivuotias pentu ja epäaktiivinen 3,5-vuotias bulldoggi yrittivät elää samassa taloudessa. Tämän viikon aikana sai nauraa moneen kertaan. Tässä muutamia hauskoja esimerkkejä.

Rappusta ei jaeta
Rappusissa molempien piti päästä istumaan samalle rappuselle. Helmi ei kuitenkaan suostunut antamaan tilaa Paavolle. Lopulta Paavon oli tyydyttävä menemään alemmalle rappuselle.

Paavo: "Väistä vähän, mun takapuoli
ei mahdu tähän." Helmi: "Örh!"

Paavo: "KUULETKO SÄÄ?"

Helmi: "Älä luulekaan, että väistäisin." Paavo: "Höh."

Paavo: "Itsepäisiä nuo akat."

Helmi ei herää päiväunilta
Paavo ei jaksanut odottaa, että Helmi nousisi päiväunilta. Kun mikään ei tuntunut auttavan siihen, että Helmin saisi mukaan leikkimään, Paavo päätti asettua Helmin pään päälle.

Paavo: "Mä olen jo odottanut ainakin puoli tuntia,
että toi laiskimus heräisi ja tulisi leikkimään."

Paavo: "Helmiii.. herää jo. Olis kiva leikkiä sun kanssa."
Helmi: "Älä häiritse mun kauneusunia."

Helmi: "Lähtikö se häirikkö? Vihdoin..."

Paavo: "En. Tässähän minä. Koita nousta jo!!!"
Helmi: "Ei vielä. Ole hiljaa."

Paavo: "Nyt mää keksin, mikä vois auttaa.."

Paavo: "PRÖÖT!" Helmi: "Okei okei. Mä nousen, kunhan
viet sen haisevan takapuolesi äkkiä pois siitä."

Paavo tuhoaa nallen
Lopulta Helmi jaksoi kammeta olohuoneen pöydän alle "ihailemaan Paavon leikkejä". Paavo joutui tyytymään nallen kanssa peuhaamiseen yksinään.

Paavo: "Katso Helmi, kun mää raatelen sun nallen." Helmi: "Kauanko tuo
riivattu häirikkö vielä kyläilee täällä ja häiritsee mun päiväunia?"

Paavo: "Mää en lähde täältä koskaan ja syön sun nallenkin."

Sopuisasti sohvalla
Sopu syntyi sitten, kun Paavo sai riehuttua tarpeekseen ja tuli Helmin viereen sohvalle nukkumaan. Oi, mitä söpöliinejä olettekaan. ♥

2 kommenttia:

  1. Niin hurmaavia ovat, emäntäni on ihan innossaan. Onneksi tiedän että hän minua eniten rakastaa. Joten ihailemme yhdessä ja jos sallitaan nuuskitaan kun taas tavataan. Terveisin: VIKI viitosesta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niklas kertoikin, että olitte tavanneet Helmin ja Paavon kanssa aamulenkillä. :)
      Helmin ja Paavon terveiset tässä:
      "Nuuskitaan taas kun tavataan Viki.
      T:Helmi ja Paavo"

      Poista