maanantai 27. toukokuuta 2013

Kummallinen etana

Helmi sai ihmeteltäväkseen etanan, joka löytyi korvasienen sisästä. Ihmettelyn lisäksi Helmi haisteli ja hieman nuolaisi etanan selkää. Etana ei oikein välittänyt Helmista ja päätti poistua "vikkelään" tai no etanan vauhdilla pois paikalta.

Helmi: "Mikä kumma sinä oikein olet?"
Etana: "Minä olen hirveän pelottava etana. Älä vaan syö mua."

Helmi: "Raukka pelkää mua..."

Helmi: "En minä sua syö. Olen ihan kiltti pieni bulldoggi vain."

Etana: "Oli kiva tavata, mutta toivottavasti ei tavata uudestaan."
Helmi: "Ei se tykännyt musta yhtään. Enhän minä ole yhtään pelottavan näköinen..?"

6 kommenttia:

  1. Ai että Helmi onkin ihana=)
    Meillä on englanninbulldoggipappa 8v, bullit on mahtavia persoonia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Kyllä, bulldogit on ihan huippuja.
      Rapsutuksia sinne teidän bulldoggipapalle!

      Poista
  2. ihana ihana Helmi! :) ne on niin hauskoja seuramaan näitä hyönteisijä.

    VastaaPoista
  3. Ihana koira! :) Tekis mieli rapsuttaa!! No rapsuta munkin puolesta :DD

    VastaaPoista